Sila daftarkan emel di bawah. Ini akan membolehkan kami menghantarkan beberapa siri artikel PENTING yang membantu persediaan temuduga PTD!

Delivered by FeedBurner

Wednesday, October 29, 2014

Jualan Rujukan Exam Online PTD 2014 Akan Ditutup Hari Ini!

Penafian: Ini hanyalah ingatan mesra. Tiada niat memaksa, jauh sekali mendesak. Masa depan anda adalah bergantung sepenuhnya kepada keputusan-keputusan 'kecil' yang anda buat sepanjang perjalanan kehidupan ini. Termasuklah keputusan yang bakal anda ambil hari ini.

Sehingga ini sedang ditulis, masa hanya berbaki lebih kurang 12 jam, 20 minit dan 38 saat sebelum Pakej Rujukan Peperiksaan Online Pegawai Tadbir Diplomatik M41 ditutup jualannya. Untuk masa yang lebih tepat, anda boleh semak sendiri dengan pergi ke laman rasmi melalui pautan berikut:

>> Laman Rasmi Rujukan Pegawai Tadbir Diplomatik M41

Iya.. Jualan pakej akan DITUTUP HARI INI bersamaan dengan 30hb Oktober 2014!

Sekali lagi dinyatakan, berikut adalah Sembilan (9) faedah yang akan anda perolehi daripada Rujukan Peperiksaan Online Pegawai Tadbir Diplomatik M41ini:

01. Menjelaskan kepada anda format dan silibus Peperiksaan Online Pegawai Tadbir dan Diplomatik.

02. Menjelaskan kepada anda 'Seksyen' terdapat pecahan tambahan yang bakal merungsingkan anda.

03. Menjelaskan kepada anda 7 PECAHAN dalam seksyen A dan satu PECAHAN WAJIB yang ramai calon terlepas pandang.

04. Menjelaskan kepada anda lebih 50 TAJUK NOTA RINGKAS berkaitan pentadbiran negeri-negara, dasar-dasar penting, perundangan, ekonomi dan banyak lagi untuk anda sebagai bakal PTD perlu tahu sebagai senjata persediaan peperiksaan anda!

05. Menjelaskan kepada anda contoh Soalan untuk 'Seksyen A'. LEBIH 60 Soalan pelbagai pecahan. BONUS! Extra soalan berkaitan GTP! BONUS! Extra Soalan berkaitan GST! Jawapan disediakan!

06. Menjelaskan kepada anda contoh Soalan untuk 'Seksyen B' LEBIH 60 Soalan pelbagai pecahan Jawapan disediakan! Kaedah pengiraan disediakan!

07. Menjelaskan kepada anda contoh Soalan untuk 'Seksyen C' Lebih 100 Contoh Soalan Jawapan disediakan!

08. Menjelaskan kepada anda nota KHAS berkaitan GST (HOT!) GST menjadi isu baru yang sedang 'HOT' menanti perlaksanaan pada tahun 2015. Pasti ianya menjadi satu maklumat yang anda sebagai bakal PTD perlukan.

09. Menjelaskan kepada anda nota KHAS berkaitan GTP (TERBARU 2014!) 7 bidang keberhasilan utama NKRA diteruskan dan dipantau penghasilannya. Anda perlu tahu dan hadam setiap teras NKRA dan tahu kementerian yang bertanggungjawab.

Anda mungkin tertanya di dalam hati, berapakah gerangan calon yang sudah membuat keputusan mengorak langkah jauh ke hadapan melalui pembelian pakej ini? Seperti yang saya katakan kelmarin, jumlahnya sudah mencecah hampir 5,170 orang dan masih bertambah setiap minit! Anda kurang percaya? Lihat screenshot tempahan yang dikongsikan oleh pihak Infokerjaya Resources di bawah:

Komen Pembeli Rujukan PTD 2014

Tak perlu fikir lagi, lagi lambat anda buat keputusan untuk membeli, lagi jauh calon lain meninggalkan anda! Terus buat pembelian melalui butang di bawah!

Rujukan Exam Online PTD 2014

---------

P/s: Sekiranya anda terlepas seminar anjuran SPA atau tidak pasti bagaimana cara menduduki peperiksaan ini kerana ia diadakan secara online, sila rujuk Tutorial Menduduki Peperiksaan Online SPA.

No comments:

Post a Comment


Sila daftarkan emel di bawah. Ini akan membolehkan kami menghantarkan beberapa siri artikel PENTING yang membantu persediaan temuduga PTD!





Delivered by FeedBurner

Jumlah Subscriber