Sila daftarkan emel di bawah. Ini akan membolehkan kami menghantarkan beberapa siri artikel PENTING yang membantu persediaan temuduga PTD!

Delivered by FeedBurner

Sunday, October 26, 2014

Preview PERCUMA Rujukan Pegawai Tadbir Diplomatik 2014!

Preview PERCUMA Rujukan Pegawai Tadbir Diplomatik 2014!
Preview PERCUMA Rujukan Pegawai Tadbir Diplomatik 2014!

Salam hormat.

Sekiranya anda dipanggil ke Peperiksaan Online Pegawai Tadbir dan Diplomatik Gred M41 oleh pihak SPA pada 01 November ini, kami percaya anda sudah mulai sibuk membuat persediaan.



Tidak perlu panjang lebar saya terangkan. Semua calon (yang mencari maklumat melalui Internet) sudah pasti tahu atau sekurang-kurangnya pernah dengar atau membaca mengenai kewujudan suatu panduan yang dikatakan boleh membantu persediaan calon menghadapi peperiksaan online kali ini. Panduan ini dinamakan 'Pakej Rujukan Peperiksaan Online Pegawai Tadbir dan Diplomatik'.

Panduan ini bukan buku tetapi "eBook" disediakan dalam format PDF dan boleh dibaca menggunakan Adobe Reader. Ia adalah produk digital dan boleh diakses menggunakan link download. Panduan ini dikeluarkan oleh Infokerjaya Resources - sebuah Syarikat Bumiputera yang mengkhusus di dalam bidang rujukan untuk peperiksaan anjuran kerajaan. Infokerjaya Resources berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dengan nombor rujukan 002091193-K.

Apakah kandungan 'Pakej Rujukan Peperiksaan Online Pegawai Tadbir dan Diplomatik'?

01. Menerangakan kepada anda format dan silibus Peperiksaan Online Pegawai Tadbir dan Diplomatik.

02. Menerangakan kepada anda 'Seksyen' terdapat pecahan tambahan yang bakal merungsingkan anda.

03. Menerangakan kepada anda 7 PECAHAN dalam seksyen A dan satu PECAHAN WAJIB yang ramai calon terlepas pandang.

04. Menerangakan kepada anda lebih 50 TAJUK NOTA RINGKAS berkaitan pentadbiran negeri-negara, dasar-dasar penting, perundangan, ekonomi dan banyak lagi untuk anda sebagai bakal PTD perlu tahu sebagai senjata persediaan peperiksaan anda!

05. Menerangakan kepada anda contoh Soalan untuk 'Seksyen A'. LEBIH 60 Soalan pelbagai pecahan. BONUS! Extra soalan berkaitan GTP! BONUS! Extra Soalan berkaitan GST! Jawapan disediakan!

06. Menerangakan kepada anda contoh Soalan untuk 'Seksyen B' LEBIH 60 Soalan pelbagai pecahan Jawapan disediakan! Kaedah pengiraan disediakan!

07. Menerangakan kepada anda contoh Soalan untuk 'Seksyen C' Lebih 100 Contoh Soalan Jawapan disediakan!

08. Menerangakan kepada anda nota KHAS berkaitan GST (HOT!) GST menjadi isu baru yang sedang 'HOT' menanti perlaksanaan pada tahun 2015. Pasti ianya menjadi satu maklumat yang anda sebagai bakal PTD perlukan.

09. Menerangakan kepada anda nota KHAS berkaitan GTP (TERBARU 2014!) 7 bidang keberhasilan utama NKRA diteruskan dan dipantau penghasilannya. Anda perlu tahu dan hadam setiap teras NKRA dan tahu kementerian yang bertanggungjawab

Sejauh manakah 'Pakej Rujukan Peperiksaan Online Pegawai Tadbir dan Diplomatik' ini boleh membantu anda?

Saya tidak tahu. Itu anda sendiri yang tahu apabila selesai membaca Preview Rujukan PTD 2014. Preview Rujukan PTD 2014 merupakan ringkasan kepada semua kandungan yang dimuatkan di dalam pakej rujukan ini.

Sekiranya anda berminat untuk membaca Preview Rujukan PTD 2014 secara percuma, tanpa perlu mengisi apa-apa borang langganan atau mesti klik like mana-mana page Facebook terlebih dahulu maka kami permudahkan untuk anda.

Sila ikuti tiga langkah di bawah:

a) Tulis emel dengan tajuk : 'Saya Nak Preview PERCUMA Rujukan Pegawai Tadbir Diplomatik 2014'

b) Hantarkan ke emel : wangtersembunyi [@] gmail.com

c) Nanti saya akan kirimkan preview copy tersebut melalui emel secara peribadi kepada anda!

-----------

P/s: Jangan buat keputusan sekarang! Hanya selepas anda membaca preview tersebut baru buat pertimbangan adakah berbaloi anda membelinya. :)

No comments:

Post a Comment


Sila daftarkan emel di bawah. Ini akan membolehkan kami menghantarkan beberapa siri artikel PENTING yang membantu persediaan temuduga PTD!





Delivered by FeedBurner

Jumlah Subscriber